петак, 18. октобар 2013.

Бићу добро

Нико и ништа, то сам ти ја,
тек један од њих стотину..
За које имаш увек исту
спремљену измишљотину,

напамет научену,
понављаш је као папагај..
Само напред, без мене,
настави и трагај.

  А ја бићу добро, немој се плашити,
  рањено срце ћу некако зашити,
  нађи бољег да те заштити
  у болу и самоћи.

  Стварно сам добро, немој се бојати,
  и после тебе свет ће постојати,
  нађи бољег ко ће ти бројати,
  звезде у хладној ноћи...

Стицај околности, то сам ти ја,
само један од њих стотину..
На срцу ћу, твој сувенир,
чувати огреботину.

Наивно веровах
да си посебна и другачија,
да можеш бити само моја,
а не свачија..

  И бићу добро, немој се плашити,
  рањено срце ћу некако зашити,
  нађи бољег да те заштити
  у болу и самоћи.

  Стварно сам добро, немој се бојати,
  и после тебе свет ће постојати,
  нађи бољег ко ће ти бројати,
  звезде у хладној ноћи..

Нема коментара:

Постави коментар