понедељак, 27. мај 2019.

Не говори

Не говори о горчини,
о самоћи или једу,
јер мени се тако чини
са нама је све у реду..

Све је исто ко ономад,
још ми светлом тераш таму,
ничег не фали ни комад,
пузла стоји у свом раму,

срце тамо где је било,
опасало висок бедем,
и не пушта, моје мило,
неког другог да уведем,

једино си ти унутра,
мој памук и моја нежност,
суђена за ново сутра
да ми будеш неизбежност..

Не говори о тескоби,
коначности или сети,
још сам ту у твојој соби,
крила рашири и лети,

цео свет је твоја писта,
блистај увек пуним сјајем,
добра, предивна и чиста,
ја ћу снагу да  ти дајем,

када паднеш да се дигнеш,
усправно да држиш главу..
Куд год кренем ти ме стигнеш,
не, не дам те забораву,

врх си мога Евереста,
нетакнут снег Хималаја,
баш зато што није честа,
права љубав нема краја..

Нема коментара:

Постави коментар